![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
Tuossa liikkeitä kierrellessä ja laitteita hypistellessä aloin järkeilemään, että tuo g400 trackerilta lienee tähän saumaan järkevin vaihtoehto. Se on aivan toimivaksi todettu, ja kuitenkin selvästi halvemmassa hintaluokassa kuin esim. g500 tai ultrapointin tarjoama tutka.
Eli en näe järkeväksi sijoittaa ~700e...750e g500/ultrapointti jne. kun g400 lähtee 450euroon ja olen senkin aivan toimivaksi todennu. Samoin trackerin anroidi ohjelma vaikutti mieluiselta. Joten päätös lienee tehty, täytyy kuitenki antaa ajatuksen muhia vielä muutama päivä pohjosen kalareissun ajan... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pohdintaa romun hamstraamisesta... | vmt | Chit-Chat | 70 | 19.12.2012 20:37 |
| Perintöä odotellessa (wrangler pohdintaa) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 2 | 02.01.2012 11:20 |
| Pohdintaa: kuurot | mikk0 | Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu | 9 | 18.11.2005 10:32 |
| Sukinamin kartaani pohdintaa... | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.05.2005 16:06 |
| tyhmä koira | bono | Jokes | 0 | 19.08.2002 10:21 |