![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ei kai ton ikäsis mitää vulkanointia ole, mimmonenkoha tuo kytkin lie on ?? itellä joskus 60 luvun Olympiassa pannat luisti, sai tiukattua kytkimen päältä, oha siel tietty potkurin kiila mut eiköhä se luistais koko ajan. Jos siel on pannat ni sen huoma siit et sitä kytkintä pystyy tavallaa luistattamaa, uuemmis kytkimis ei semmosta oo, niis on vaihe pääl tai pois.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 96-98 pickup, mutta mikä? | macro | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.03.2010 16:14 |
| Kompura vuotaa, mutta mikä osa on kyseessä? | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.01.2010 09:08 |
| mikä luistaa... | hande4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.02.2009 15:20 |
| Rover V8 mutta mikä laatikko? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2006 16:11 |
| Pajeen vinssi, mutta mikä? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.08.2005 19:30 |