Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
No niistä alatukivarsien epäkeskojen pyörittelystähän se on ilmestyny. Vaikuttaa myös korotus ja sanoit säädellees camberiakin. Samoista tukivarren pisteistä säätyy myös caster ja kaikki vaikuttaa auraukseen myöskin. Eli camber positiiviseks, haritus poistuu ja menee jopa auraukselle, ja päinvastoin. Eli aina kun säädät tukivarsista mitään, kaikki muutkin arvot menee vituroilleen.
Aja tasamaalle, kääntele fillarit suoraan ja sihtaa vaikka langalla jos ei silmä kerro. Mutta jos on kerran kaikki säädöt noin metsässä niin suosittelisin lämpimästi nelipyöräsuuntausta.
|
en ole säätänyt mitään muutakuin niitä camber kulmia niillä camberin säätöpulteilla jotka tuli iskarin alakiinnikkeen ylempään reikään.
ja näitä kun säätelee niin vaikuttaa myös haritukseen yms..??
pitää tänä iltana yrittää mennä säätämään nuita. raidetangon päistä en ole vielä säätänyt milliäkään.
eli kummat ensin oikeisiin arvoihin?? camberit vai nuo auraus/haritukset?