Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 25.06.2012, 12:35
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
tuli tuossa rassailtua hieman... lähinnä otin nesteet pois painesäiliöistä. sitä oli kyllä jonkun verran ja ihan kun ois ollu jotain mömmöä mukana kans. semmosta vaseliinityyppistä. ja huomasin että o-rengas oli ropusta paskana kans. (pala oli lähteny.) liukutappeja yritin satuloista avata mutta todella erikoinen paketti sinällään kun ei ollu pultin kantoja tappien päässä vaan ne oli vaan siellä välissä. tympee alkaa purkamaan... pitää se sulake rassailla kuntoon joku päivä ja tänään oli tarkotus käydä veholta kysyy niitä o renkaita, mahtaa rasittaa kompuraa turhaan jos vuotaa. ei toki paha oo kun noin 30-60 sekunttia seisotti aamulla vaikka oli seisonu kuitenkin koko juhannuksen.

peräöljyt tuli kans vaihdettua, mersu on kuulemma melko ranttu öljyistä ja siinä paria laatua oli hallilla valmiina. EP 80w-90 GL-4 ja Hypoid 80w-90 GL-5. tuntu sanovan castrol ja valvoline että pitää olla GL-5 ja mersun sivulla sanovat luokituksen joka sitten oli sama kuin tossa hypoidissa niin kai se on vaan uskottava että passaa..
Jos siellä on sitä vesi/kura litkua pytyssä niin ilmankuivain on silloin jo sökö. Eli jos et raati vaihtaa uutta niin pidä tyhjennä ne säiliöt kerran viikossa ja talveksi sitten se kuivain kuntoon.

Niissä pytyissähän pitäisi olla semmoiset nännit mistä ne niiistetään...

Edittinä että jos se systeemi on kerran vuotanu niin siinähän on sitten suoraan yksi oireen aiheuttaja.Eli se kompura käy liian pitkään ja jos se vuoto on sopiva niin että se ei ihan nosta paineita sinne pysäytys rajalle niin silloin a. ilman kuivain ei tussahda kuivaksi ikinä vaan "kyllästyy" ja alkaa päästämään sitä vettä lävitse. ja b. kompura käy taatusti kuumana ja sulakerasian käryäminen voisi kieliä siitä...

Eli pienimmillään sinulla on sen vian aiheuttaja näpeissäsi.Koska sähkö kompura ei liene tuotoltaan mitenkään mittava.

Ja hypoidiperään kuuluu Gl-5 ölpät.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 25.06.2012 13:28
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäseniä tarvitaan. hoojii Linkit 1 20.12.2008 13:05
Puikkoinvertteritietäjiä tarvitaan! KooPee Chit-Chat 18 14.12.2007 23:30
helppiä tarvitaan Valko-bandiitti Tekniikka & Jutustelu 2 12.01.2007 16:43
King Cap tietoa tarvitaan?????? PeteTurku Tekniikka & Jutustelu 4 24.11.2006 21:47
Tietoa tarvitaan Vette2002 Yleiset 0 13.03.2002 11:25


Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).