Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.06.2012, 21:09
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
epäilen heikkoa kosketusta.
kerta sulake ei pala niin siellä ei ole tarpeeksi virtaa sen polttamiseen mutta lämpöä syntyy huonolla kosketuksella. pari sulanutta sulakerasiaa nähny jotka menny just heikon kosketuksen takia
Tietämättä mitään jarruista ja kompurasta, niin juuri tuota samaa epäilisin itsekin. Koetapa noita sulakkeen liitoksia, ovatko ihan horoja ? pitäisi olla hyvin napakat, muuten käry käy.

__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.06.2012, 21:16
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Tietämättä mitään jarruista ja kompurasta, niin juuri tuota samaa epäilisin itsekin. Koetapa noita sulakkeen liitoksia, ovatko ihan horoja ? pitäisi olla hyvin napakat, muuten käry käy.
aika napakka on varsinkin kun johtoihin kerkesi sulaa mällit piti tänään repiä väkisin sulake pois pihdeillä. eli eivät ole mielestäni erityisen horoja mutta joo pitää vaikka uusata johdot/liittimet tai laittaa oikea rasia sille sulakkeelle.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.06.2012, 21:20
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

tollanen on toi järjestelmä. mutta pelkkä käsijarru. eli noi oikeanpuoleiset jarrukellot ja sitten niistä tangoista jotka lähtee kyljestä kytkeytyy tangot noille takasatuloille... ysi ja kymppi on käyttöjarruihin joten ei kannata niillä vaivata päätä tällä kertaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2012, 21:24
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Minkäs kokoinen sulake siinä on ?? Eli onko se oikea??

Eli oma epäily menee sinne suuntaan että jos siinä on kerran sähkökompura niin sen painekytkimen kevennys ventiili eli se mikä päästää ilmat pihalle kompuran ja takaisku venttiilin välistä on joko tukossa tai sitä on sätöstelty muuten.


Eli kompura yrittää käynnistyä kuormaa vasten mutta voima ei riiitä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2012, 21:33
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

30 A sulake. ihan oikee.. ja se venttiiili toimii. tai ainakin se aina välillä siellä suhahtaa..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.06.2012, 21:39
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Siis siinä on sähkökompura???

Pysähtyykö se koskaan vai käykö se koko ajan koneen käydessä?

Ja jos suhahtelee silointällöin niin silloinhan se voisi olla varoventtiili mikä laskee painetta pihalle ettei koko systeemi mossahda. Ja jos se taas on näin niin silloin se raja kytkin on sökö ja se sulake vaan kuumenee niin hemmetisti koska se kompura käy jatkuvasti täydellä teholla.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.06.2012, 21:48
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

itse tässä opiskelen vasta tätä paineilmajarruasiaa, mutta joo olen näin asian ymmärtänyt että siellä ON sähkökompura. ja se kerää painetta pitääkseen jousikuormitteiset jarrut pois päältä ja sitten kun nykäsee hantaakista niin paineet pääsee pois ja jouset painee satuloille tulevia tankoja. ---->jarrut menee päälle... en todellakaan tiedä mikä edes on rajakytkin saati että missä sellainen on. kannattaako siis tässä tapauksessa ottaa sulake pois ettei se kompura oo koko ajan tominnassa? tosin sitten pitää ottaa myös tapit pois sieltä vivustoista ettei jarrut mee paineiden häviämisen myötä jumiin.... tarkoitan siis siksi aikaa että vika löytyy...?

ja en tiedä pyöriikö se koko ajan tai miten usein sen kuuluisi pyöriä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.06.2012, 22:05
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
itse tässä opiskelen vasta tätä paineilmajarruasiaa, mutta joo olen näin asian ymmärtänyt että siellä ON sähkökompura. ja se kerää painetta pitääkseen jousikuormitteiset jarrut pois päältä ja sitten kun nykäsee hantaakista niin paineet pääsee pois ja jouset painee satuloille tulevia tankoja. ---->jarrut menee päälle... en todellakaan tiedä mikä edes on rajakytkin saati että missä sellainen on. kannattaako siis tässä tapauksessa ottaa sulake pois ettei se kompura oo koko ajan tominnassa? tosin sitten pitää ottaa myös tapit pois sieltä vivustoista ettei jarrut mee paineiden häviämisen myötä jumiin.... tarkoitan siis siksi aikaa että vika löytyy...?

ja en tiedä pyöriikö se koko ajan tai miten usein sen kuuluisi pyöriä
En oo varma mutta kai siinä on joku paine mittari. Olettaisin että sen kompuran on tarkoitus pitää paineet jossain esim.6-8 baarin välillä ja huilata aina silloin kun ei tarvi.

Jos siinä on jossain ilmasäiliö niin onko sieltä laskettu milloinkaan vesiä pois?? Meinaan ettei olisi niin simmpeli vika että pytty on piripintaan vettä täysi.

Elä poista sieltä jarruista mitään koska se käppäri on sen laitteen varajarru eikä se kestä vaihteella mäessä... Laita siihen mielummin sulakkeeksi vaikka automaatti "stötsi" mutta mielummin etsi ja korjaa se vika.

Eli selvitä käyko se kompura koko ajan ja jos se käy niin sitten se raja katkaisija on joko tukossa tai viallinen.

Pelaako kaikki merkkivalot niinkuin kuuluu??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.06.2012, 21:50
Pahavävy Pahavävy ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.02.12
Sijainti: kituneva,suomi
Viestit: 40
Perusasetus

Katoppas sieltä banjon päältä,onko siellä käsijarrun sähkö kytkintä/anturia?
isommissa mersuissa on joskus ollu siellä oikonen,ei huoli ulosottoa päälle,
kun ei pala käsijarrun merkkivalo.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.06.2012, 21:57
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

jep pitääpäs tutkia asiaa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.06.2012, 22:00
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Duunissa 2kpl 616 alustaista bussia ja niissä tuo järjestelmä tekee meillä ongelmaa, jotta ½vuoden välein ilmankuivaimen pohja jää vuotamaan ja se tarvii avata ja voidella. Kun vuotaa, niin kompura jyskyttää koko ajan (näissä PIKKUISEN ISOMPI sähkökompura), ja releet paukahtaa silloin. Sulakkeet kun on laattaversiot (80A) niin ne kestää...

Mutta kuuntele miten se kompura pärisee siellä, lämpöhän syntyy vastuksesta ja piiiitkästä kuormituksesta...
(vastus = huono liitos)
(pitkä kuormitus = kompura käy koko ajan)
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.06.2012, 21:59
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
aika napakka on varsinkin kun johtoihin kerkesi sulaa mällit piti tänään repiä väkisin sulake pois pihdeillä. eli eivät ole mielestäni erityisen horoja mutta joo pitää vaikka uusata johdot/liittimet tai laittaa oikea rasia sille sulakkeelle.
Sama lopputulos tulee jos sulakkeen pitimeen menevät johdot on huonosti noissa abikoissa kiinni. Aikansa käy kompura niin kuumenee tuo huono liitos.

Jos tosiaan toistuu säännöllisesti tuo episoodi, niin joku toistuva tapahtumaketju sen aiheuttaa. Tää menee kohta ihan Neiti Marplen puolelle, mutta missä tilanteessa tuo episoodi käynnistyy eli saa alkunsa ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.06.2012, 22:04
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

no siis pari kertaa nyt sattunu kun ollaan hallilta lähetty kilometrin jälkeen ja just samassa kohti alkanu palaneelle haisemaan ja sitten alkaa muovi sun muu käryämään/palamaan sulakeraisassa.. sitten se suurin piirtein sulaa se sulake niihin johtoihin kiinni mutta on ehjä. sitten kun oon sammuttanu auton ja ottanu sulakkeen pois ja laittanu uuden paikalleen niin kaikki toimii hyvin ja saattaa mennä viikko ja sitten taas uudelleen.. voisko se olla joku relehomma, kun luulis että sinne on joku oma rele kun sillon kun tämä suhahdus kuuluu ja paineita pääsee pois niin samalla kuuluu myös releen naksahdus.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 13.06.2012, 22:21
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
no siis pari kertaa nyt sattunu kun ollaan hallilta lähetty kilometrin jälkeen ja just samassa kohti alkanu palaneelle haisemaan ja sitten alkaa muovi sun muu käryämään/palamaan sulakeraisassa.. sitten se suurin piirtein sulaa se sulake niihin johtoihin kiinni mutta on ehjä. sitten kun oon sammuttanu auton ja ottanu sulakkeen pois ja laittanu uuden paikalleen niin kaikki toimii hyvin ja saattaa mennä viikko ja sitten taas uudelleen.. voisko se olla joku relehomma, kun luulis että sinne on joku oma rele kun sillon kun tämä suhahdus kuuluu ja paineita pääsee pois niin samalla kuuluu myös releen naksahdus.

Oireet vaikuttaa kuitenkin siltä että liittimissä on huono kosketus noille virroille. Uudella sulakkeella taas pelaa jonkun aikaa kun hapettumat rikotaan vaihtamalla sulake.

Vois olla kova sana vaihtaa joku kiinniruuvattava sulake sinne, se peltimalli tai ANL.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 13.06.2012, 22:48
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
no siis pari kertaa nyt sattunu kun ollaan hallilta lähetty kilometrin jälkeen ja just samassa kohti alkanu palaneelle haisemaan ja sitten alkaa muovi sun muu käryämään/palamaan sulakeraisassa.. sitten se suurin piirtein sulaa se sulake niihin johtoihin kiinni mutta on ehjä. sitten kun oon sammuttanu auton ja ottanu sulakkeen pois ja laittanu uuden paikalleen niin kaikki toimii hyvin ja saattaa mennä viikko ja sitten taas uudelleen.. voisko se olla joku relehomma, kun luulis että sinne on joku oma rele kun sillon kun tämä suhahdus kuuluu ja paineita pääsee pois niin samalla kuuluu myös releen naksahdus.
Eli käry alkaa kun auto on seissyt???

Laitteessahan on jarru PÄÄLLÄ jos paineilmaa ei ole, joten mitään ei todellakaan kannata poistaa.

Viittaisi aika paljon nyt siihen, jotta kompura alkaa olemaan kalkkiviivoilla ja joutuu käymään todella pitkään, jotta paineet pysyy korkeena. Mitään mittaria tässä hässäkässä ei ole, ainoastaan merkkivalo (P) joka mollottaa kun painetta ei ole riittävästi.

Releellä ohjataan tuota kompuraa ja toisella kuivaajaa. Sitten paineenvalvonnalle on oma kytkentänsä ettei olisi liian helppoa...

Alempana on kirjotus, jotta kuivurin pohja olisi halki, eli kompura on käynyt jossakin vaiheessa pitkään ja kuumentunut --> mennyt hieman väljäksi (kun on ilmajäähdytteinen). Joten kannattaa tarkastaa/tarkastuttaa kunto (paineet pois ja mittaa aika kuinka kauan käy kunnes sammuu. Kysy Aminoffin pajalta, eli Veholta ko. ohje).

Mutta helpointa marssia autotarvikeliikkeeseen ja ostaa MAXI-sulake johon sitten se iso laatta sulake kiinni.


Kuivaimen pati on aika mielenkiintoisen hintainen, 180€ ja ilmajousitteisessa niitä on muuten 2kpl... Eli 360€ pari kertaa vuodessa... Toisaalta bussin kompura maksaa vaatimattomasti 5000€
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 13.06.2012, 22:57
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
Eli käry alkaa kun auto on seissyt???

Laitteessahan on jarru PÄÄLLÄ jos paineilmaa ei ole, joten mitään ei todellakaan kannata poistaa.

Viittaisi aika paljon nyt siihen, jotta kompura alkaa olemaan kalkkiviivoilla ja joutuu käymään todella pitkään, jotta paineet pysyy korkeena. Mitään mittaria tässä hässäkässä ei ole, ainoastaan merkkivalo (P) joka mollottaa kun painetta ei ole riittävästi.

Releellä ohjataan tuota kompuraa ja toisella kuivaajaa. Sitten paineenvalvonnalle on oma kytkentänsä ettei olisi liian helppoa...

Alempana on kirjotus, jotta kuivurin pohja olisi halki, eli kompura on käynyt jossakin vaiheessa pitkään ja kuumentunut --> mennyt hieman väljäksi (kun on ilmajäähdytteinen). Joten kannattaa tarkastaa/tarkastuttaa kunto (paineet pois ja mittaa aika kuinka kauan käy kunnes sammuu. Kysy Aminoffin pajalta, eli Veholta ko. ohje).

Mutta helpointa marssia autotarvikeliikkeeseen ja ostaa MAXI-sulake johon sitten se iso laatta sulake kiinni.


Kuivaimen pati on aika mielenkiintoisen hintainen, 180€ ja ilmajousitteisessa niitä on muuten 2kpl... Eli 360€ pari kertaa vuodessa... Toisaalta bussin kompura maksaa vaatimattomasti 5000€
auto ei ole seissyt kauaa silloin. mutta seissyt joo. merkkivalo P sammuu heti kun auton starttaa. tai melkein jo ennen sitä. tiedän että jarrut menee päälle kun painetta ei ole tarpeeksi. silloin juuri ne tapit otetaan kellolta että autolla pystyy vielä ajamaan jos näin käy keskellä kaupunkia. on käynyt..... tiedätkö missä nuo releet sijaitsee?
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 13.06.2012, 23:10
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
auto ei ole seissyt kauaa silloin. mutta seissyt joo. merkkivalo P sammuu heti kun auton starttaa. tai melkein jo ennen sitä. tiedän että jarrut menee päälle kun painetta ei ole tarpeeksi. silloin juuri ne tapit otetaan kellolta että autolla pystyy vielä ajamaan jos näin käy keskellä kaupunkia. on käynyt..... tiedätkö missä nuo releet sijaitsee?
Jakkaran alla, tai sitten pannuhuoneessa... Jos on pikkukompura, niin sitte on kiinnitettynä kompuran jalkaan.

Eihän kellojen kalvot vuoda???
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 13.06.2012 23:24
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 13.06.2012, 22:59
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.248
Perusasetus

Eihän se ole mersu jos se ei maksa...

Kolme vuotta kerkesin itekkin variolla ajamaan mutta siihen ei vielä tuohon aikaan kerenny tulemaan muuta vikaa kun se että jarrupaloja sai välillä lisäillä. Eli olivattten takana puoliautomaatiset huollon suhteen.

Ja siinä oli taka ilmat ja oli perhanan hyvä soratie auto, sillä pääsi ihan hemmetin kovaa talvellakin.

Ja tarkista ne säiliöt ja laske vedet pois jos sitä on.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 14.06.2012, 20:02
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Eihän se ole mersu jos se ei maksa...

Kolme vuotta kerkesin itekkin variolla ajamaan mutta siihen ei vielä tuohon aikaan kerenny tulemaan muuta vikaa kun se että jarrupaloja sai välillä lisäillä. Eli olivattten takana puoliautomaatiset huollon suhteen.

Ja siinä oli taka ilmat ja oli perhanan hyvä soratie auto, sillä pääsi ihan hemmetin kovaa talvellakin.

Ja tarkista ne säiliöt ja laske vedet pois jos sitä on.
isäukolla ollut 6 vai 7 meseä yhteensä. ensimmäinen tais olla joku -81 508 ja sitten sen jälkee 6 sarjaa vario ja kastenia mutta ei voi muuta sanoa kun että järkyttävän lujia vehkeitä ja loistavia työautoja. ensimmäinen jossa oli paineilmakäsijarru oli kyllä hirvee paskaläjä, ei jarrujen puolesta ollut yhtään tervettä päivää ja veholla seiso melko monta työtuntia. tämä nykyinen on ollu pari vuotta ja ainoot viat ollu yhden kerran jarrupalojen vaihto, ilmankuivain ja pakoputken haitari. ainut vika mikä tossa aina välillä kiristää hermoja on toi naurettava moottori, väyrysen 2,9 vitosmylly. vähän eri kone kun noi 4,0 neloskoneet vaparina tai sitten 4,2 turbo neloskone. ei tolla vaan pääse mihinkään ja välitykset on niin tiheät että vitosella voi ajaa huoleta 45 ja 80 jälkeen auto huutaa hoosiannaa ! tehty alunperin varmaan johonkin jakeluhommaan ja muistaakseni vanhemmissakin varioisssa on noita tiheäperäisiä teollisuusmalleja joissa huippunopeus on 60 luokkaa

alkuperäiseen aiheeseen palatakseni; oli tarkoitus kokeilla noita säiliöitä samalla kun herkistelen satuloiden liukutappeja ja vaihtelen peräöljyt... huomasin palanvaihdon yhteydessä että on tapit melkosen jumissa..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jäseniä tarvitaan. hoojii Linkit 1 20.12.2008 13:05
Puikkoinvertteritietäjiä tarvitaan! KooPee Chit-Chat 18 14.12.2007 23:30
helppiä tarvitaan Valko-bandiitti Tekniikka & Jutustelu 2 12.01.2007 16:43
King Cap tietoa tarvitaan?????? PeteTurku Tekniikka & Jutustelu 4 24.11.2006 21:47
Tietoa tarvitaan Vette2002 Yleiset 0 13.03.2002 11:25


Sivu luotu: 01:38 (GMT +2).