![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Nonni! Nyt on öljynjäähyn linjä tehty uusiksi, lämpömittari asennettu ja suureksi ihmetykseksi tuntus öljytkin pysyvän sisällä! Muttamutta...
Jarrumurheet oli jo päässy unohtuun joten takas pajalle. Mitä kävi kun käsijarru vaijeri oli löysällä vasemmalta puolelta joten kiristin sen mutta mitään muuta ei tapahtunut kuin että oikee takapyörä menee normijarrutuksessa hipasusta jumiin... Mtä ihmettä? Onko joku tilannu jostain noita takajarruja tohon 460seen jostain? Paljonko kustansi? Vois laittaa uusiksi kun ovat aika happaman näköset kaikkineen... |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |