Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.06.2012, 13:02
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

Nonni! Nyt on öljynjäähyn linjä tehty uusiksi, lämpömittari asennettu ja suureksi ihmetykseksi tuntus öljytkin pysyvän sisällä! Muttamutta...

Jarrumurheet oli jo päässy unohtuun joten takas pajalle. Mitä kävi kun käsijarru vaijeri oli löysällä vasemmalta puolelta joten kiristin sen mutta mitään muuta ei tapahtunut kuin että oikee takapyörä menee normijarrutuksessa hipasusta jumiin... Mtä ihmettä? Onko joku tilannu jostain noita takajarruja tohon 460seen jostain? Paljonko kustansi? Vois laittaa uusiksi kun ovat aika happaman näköset kaikkineen...
Vastaa lainaten
 

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! TOPPAHOUSU Chit-Chat 87 26.11.2008 14:00
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).