Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 27.04.2012, 16:13
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Saahan tuolla juu. Muistaa sitten vain että myös lämpöä tuottaa reilusti enemmän, ja vaimennusominaisuudet kärsii kun tulee vipuvarren kautta suunniteötua suurempia voimia käsiteltäväksi.

Hitaassa ajossa tuskin kauheasti haittaa, mutta kovemmassa vauhdissa röykkyisellä alustalla saattaa jo jotain huomatakin.

Onko se noin mustavalkosta?
eikö siinä samalla iskarin liikkeen nopeus pienene samalla kertoimella kun vipuvartta muutetaan.

Harvalla maasturilla vedetään hirven kovaa ja samalla käytetään 100% joustovaroista, ne on jo sit takavetosii ameriikassa.

No enivei rupesin vaan pohtimaan asiaa kun ite en oo saanu ranchoja ajettua edes kädenlämpöseks vaikka jotain onnetonta yritystä on ollu, mut ei mulla ookkaan cantileveriä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Toyota Carina 2 VM-1987 takatolpat iskareilla ja jousilla Juspe88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.04.2012 06:46
korotus iskareilla Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 11.03.2009 22:45
L-200:sen ropaamista/joustoja Lavamitsu Tekniikka & Jutustelu 74 11.08.2008 19:47
Joustoja Kupla Tekniikka & Jutustelu 0 29.03.2004 20:41


Sivu luotu: 18:35 (GMT +2).