Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Saahan tuolla juu. Muistaa sitten vain että myös lämpöä tuottaa reilusti enemmän, ja vaimennusominaisuudet kärsii kun tulee vipuvarren kautta suunniteötua suurempia voimia käsiteltäväksi.
Hitaassa ajossa tuskin kauheasti haittaa, mutta kovemmassa vauhdissa röykkyisellä alustalla saattaa jo jotain huomatakin.
|
Onko se noin mustavalkosta?
eikö siinä samalla iskarin liikkeen nopeus pienene samalla kertoimella kun vipuvartta muutetaan.
Harvalla maasturilla vedetään hirven kovaa ja samalla käytetään 100% joustovaroista, ne on jo sit takavetosii ameriikassa.
No enivei rupesin vaan pohtimaan asiaa kun ite en oo saanu ranchoja ajettua edes kädenlämpöseks vaikka jotain onnetonta yritystä on ollu, mut ei mulla ookkaan cantileveriä.