![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin on jo tullut vastauksia kiitos.
Paikalliselle katsastuskonttorille marssein tänään kyselemään eikä siellä osattu sanoa juuta eikä jaata. Kun kysyivät miksi akselit pitää vaihtaa, selitin että kestävyyden takia. Selitin myös missä käytössä auto pääosin on niin ukko rupesi mesoamaan että metsäkäytössä yhden reissun jälkeen koko auto on jo laiton! Vanteet kierot, ohjausvarret kierot, runko kiero, jarruputket kasassa, jarrut täynnä kuraa jne jne Tarvinnee kysyä vielä muualtakin? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SUZUKI SJ410 | defender | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 00:03 |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.10.2007 17:29 | |
suzuki sj410 | jopik | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.04.2007 15:10 |
m:suzuki sj410 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 20:49 |
M:suzuki sj410 vm-87 | nelli | O/M/V Muut | 0 | 10.11.2005 21:09 |