Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 11.04.2012, 20:23
RIKSRAKS RIKSRAKS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Soomi
Viestit: 180
Perusasetus

Hyvin on jo tullut vastauksia kiitos.
Paikalliselle katsastuskonttorille marssein tänään kyselemään eikä siellä osattu sanoa juuta eikä jaata.
Kun kysyivät miksi akselit pitää vaihtaa, selitin että kestävyyden takia.
Selitin myös missä käytössä auto pääosin on niin ukko rupesi mesoamaan että metsäkäytössä yhden reissun jälkeen koko auto on jo laiton!
Vanteet kierot, ohjausvarret kierot, runko kiero, jarruputket kasassa, jarrut täynnä kuraa jne jne
Tarvinnee kysyä vielä muualtakin?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SUZUKI SJ410 defender Tekniikka & Jutustelu 2 02.09.2009 00:03
M: Suzuki SJ410 O/M/V Ajoneuvot 1 29.10.2007 17:29
suzuki sj410 jopik Tekniikka & Jutustelu 9 18.04.2007 15:10
m:suzuki sj410 vertti O/M/V Ajoneuvot 3 06.09.2006 20:49
M:suzuki sj410 vm-87 nelli O/M/V Muut 0 10.11.2005 21:09


Sivu luotu: 00:28 (GMT +2).