Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.03.2012, 13:09
jeep360:n Avatar
jeep360 jeep360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: askola, Finland.
Viestit: 242
Post

vääntöjä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Miten on alavääntöä tolla imusarjalla kun on noin korkee?
Ai keltanen tulee jeepin väriksi
Paljos meinasit ottaa tehoja tosta koneesta ulos?
Vääntö käyrä menee samantien tappiin eli tossa 1500rpm kohalla rupee olee 550nm ja rupee laskemaan 4500rpm jälkeen alle viiden sadan ihan ok mielestäni käyttöä ajatellen

väri vanteilla akseleilla tukivarsilla ja moottorilla on oranssi näyttää kuvissa melko keltaisilta mut livenä oranssilta takana kuvassa soto on keltainen!

hepat tossa koneessa 380+ laskennallisesti on menny jo yli 400hv kaasarilla varmasti toi ruisku tasoittaa käyriä vielä melkoisesti mut heppa määrä tuskin hirveesti nousee sillä.

Lisää potkua saa melko helposti mutta tuskin tarvitsee enempää ja noin on vielä melko luotettava kone oon ajanu samanlaisella mosalla 35 tuhatta kilsaa kulutus oli ihmeen pieni eikä ollu minkään laisia ongelmia paitsi pidon kanssa!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Wrangler YJ/CJ7 arzi198 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 18.08.2011 14:04
Myydään Wrangler Tj Wrang O/M/V Ajoneuvot 0 17.12.2010 13:35
Wrangler O/M/V Renkaat ja vanteet 0 21.06.2007 10:04
O: Wrangler Wiikki O/M/V Ajoneuvot 5 08.12.2006 12:34
92 Wrangler ja 33" KariS Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 17:06


Sivu luotu: 10:03 (GMT +2).