Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 08.03.2012, 13:33
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Ei ainakaan haittaisi


Tuo propun siirto; jos vaan saa perän niin tiiviiksi ettei vetareista tunge ulos.

En näe mitään ongelmaa ylimääräisestä öljystä offi vehkeissä, tuskin noilla niin lujaa ajetaan että öljyt alkaa vaahtoutumaan/kuumumaan ylimääräisen öljyn vuoksi

Toki jo litra ylimäärästä nostaa kulutusta varmaan litralla/vuosi

Siis rälläkällä/plasmalla proppu irti 4cm x 7 cm palana ja takaisin ylösalaisin

Itse pitäsin propun kiinni leikkauksen/hitsauksen ajan, niin vois pitää paremmin kun ei pääse vetelemään niin paljon.

p.s tuo etuperän pinjonin laakerien voitelu ei tahdo toimia muuten kuin peruutettaessa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukkojen "voitelu" MKLa Tekniikka & Jutustelu 16 12.09.2014 08:05
AVM Napalukkojen voitelu okkiM Tekniikka & Jutustelu 2 08.02.2009 21:05
Pinjonin kulma ja laakerin voitelu? JF Tekniikka & Jutustelu 14 09.01.2006 11:29
alustan voitelu! Tekniikka & Jutustelu 1 18.05.2005 10:45
Moottorin voitelu 4x4_76 Tekniikka & Jutustelu 0 23.01.2003 09:19


Sivu luotu: 02:08 (GMT +2).