![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Ei ainakaan haittaisi
Tuo propun siirto; jos vaan saa perän niin tiiviiksi ettei vetareista tunge ulos.
En näe mitään ongelmaa ylimääräisestä öljystä offi vehkeissä, tuskin noilla niin lujaa ajetaan että öljyt alkaa vaahtoutumaan/kuumumaan ylimääräisen öljyn vuoksi ![]() Toki jo litra ylimäärästä nostaa kulutusta varmaan litralla/vuosi ![]() Siis rälläkällä/plasmalla proppu irti 4cm x 7 cm palana ja takaisin ylösalaisin ![]() Itse pitäsin propun kiinni leikkauksen/hitsauksen ajan, niin vois pitää paremmin kun ei pääse vetelemään niin paljon. p.s tuo etuperän pinjonin laakerien voitelu ei tahdo toimia muuten kuin peruutettaessa ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Napalukkojen "voitelu" | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.09.2014 08:05 |
AVM Napalukkojen voitelu | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.02.2009 21:05 |
Pinjonin kulma ja laakerin voitelu? | JF | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 09.01.2006 11:29 |
alustan voitelu! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.05.2005 10:45 | |
Moottorin voitelu | 4x4_76 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.01.2003 09:19 |