Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -P-
Kyllä minä tuohon laittaisn mieluummin hukkaportillisen vehkeen ja jos kovin isontaa, niin dump valven kanssa.
Jos ei oo elektronista kontrollia pumpulle, niin tuntus aika turhalta pistää vnt:tä sinne.
-P-
|
Perusteleppa tuo miksi on turha laittaa VNT jossei ole elektronista kontrollia pumpulle,onko omakohtaisia kokemuksia vai onko tämä MUTU tietoa?
Ainakin yhdellä kaverilla moinen oli pajerossa ja hyvin oli pelannut,
Ja kuten JJ90 sanoi, dumppilla ei ole mitään virkaa jossei ole kaasuläppää eikä sen asentaminen dieseliin muutenkaan ole mikään plug and play homma.
Ja aloittajalle,tuo VNT herää alhaalta ja ahtaa ylös,siinä sen edut. kaverilla kun oli pajerossa
Garret gt2052vnt niin pikkupolkaisulla ahtoi jo 0.3-0.4 muistaakseni,ajossa piteli 0,5bar ja maksimipaineet oli 1,4bar. Hienosti kyllä kesti kunhan vain muisti lämmittää ensin kunnolla ennen kovempaa ajoa ja jälkijäähdytys oli myös kunnollinen.