Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 23.02.2012, 11:15
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Topic lukemalla selviäisi, että kyse on ajoneuvoverosta, eikä autoverosta.
Oikeastaan kyse on siitä miksei yksityinen voi omistaa sairasautoa käyttämättä sitä sairaankuljetukseen koska henkilöautonkin voi omistaa vaikkei käytäkään sitä henkilöiden kuljetukseen, ja ko sairasauton virallinen ajoneuvoryhmä on Erikoisauto, Sairasauto

http://www.youtube.com/watch?v=3WWcA...eature=related

Viimeksi muokannut Calmari : 23.02.2012 13:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tieliikennekäytöstä poistetun (seisonnassa) ajoneuvon vuosikatsastusmenettely? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 56 08.03.2017 18:26
Rekisterinumeron avulla ajoneuvon tiedot SamiN Tekniikka & Jutustelu 11 24.08.2010 11:34
Omavalmiseajoneuvot ja ajoneuvon muutoskatsastus J0hannes Tekniikka & Jutustelu 1 08.03.2010 14:00
TAGien käyttö offroadjouni Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 0 08.06.2008 08:53
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03


Sivu luotu: 13:22 (GMT +2).