![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
||||
|
||||
|
joo oli ihan hyvät nauhat oikeenpuolen perän stefa vaan vuotaa pitää se vaihtaa vielä. ja jarrupaineen säädin on vähä huonona pitää hakee uus ja mahdollisa jarruputkia
eipä siinä nyt oikeen muuta akuuttii vähän ruostepaikkoja korjailla. takapuskuria pitää rupee suunnittelemaan kun kerkee ja pitää tulla hakee niitä osia kun kerkee hittokun ois tajunnu että eilen kulmassa oli noi ajopäivät ois voinu käydä kattelemas =/
|
| Luokat |
| 603, gee, holset, tdi, turbo |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mercedes-BJ | peraaa | Maasturiprojektit | 44 | 05.02.2010 02:26 |
| Ostetaan Mercedes G | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.12.2009 23:23 |
| M: Mercedes... | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.04.2008 17:05 | |