Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 08.02.2012, 11:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hunter hdj Näytä viesti
Muutaman kuukauden ajellu HDJ.llä: n 1.2 bar paineilla hukkaportti tulpattuna. Alkujaan nosti 0.7 bar kun hukkaportti oli toiminnassa. Ei hajoa HDJ moottori vaikka reipas kilo ois ahtopaineita voip ajella huoletta. lisäät vielä pumpulta hieman syöttöä ahtopaineen kaveriks niin autosta tulee paljon mukavampi ajellakin kuin alkuperäinen. Vinkkinä vaan. Vakio hukkiksen kellonjousi on minul niin mieto et työntyy väkisin paineella hukkiksen läppä auki pakoputkeen..
Jotain hämminkiä taitaa olla kun nostaa vaan tuon verran ahtoja kun kello on deaktivoitu,ku silloinhan sen pitäis ahtaa ahtimen maksimi tuoton verran.
Esim pajeron nosti sillä pilleriahtimella sen verran paineita että 2bar mittari meni napsahtamalla pohjaan kun kello oli pois käytöstä,tosin ei ajettu muuta kuin yksi koeveto ettei ahdin säry. Vakio paineita en tiedä,mutta uskoisin että tuo häänrikin 0,8bar on hyvin lähellä todellisuutta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron ahdot... jyrden Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2012 21:31
Pajerosta ahdot hukassa japanian rauta Tekniikka & Jutustelu 8 10.05.2009 20:13
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 sds500 Tekniikka & Jutustelu 0 26.09.2007 06:30
LJ:n ahdot alunperin. Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 19 27.07.2007 18:18
ahdot? toppa Tekniikka & Jutustelu 36 27.04.2005 20:49


Sivu luotu: 19:55 (GMT +2).