Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.01.2012, 16:59
konttikaira konttikaira ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.10
Sijainti: Sawo
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Mutta toisaalta kun katsot työkonepuolelta niin kyllä ne coolereitten lähdöt on niissä yli 500hp ihan siellä missä sattuu.
Ainakin kuorma-auto puolella porataan luovutus huollossa uusiin autoihin ja vanhoihinkin tarvittaessa coolerin päätyyn alimpaan kohtaan aina vesi reikä. Tämä siis vain sen takia ettei cooleri jäädy talvella. Ja melko selkee vaikutus sillä on ollut, nimenomaan tuon jäätymisen kannalta. Tämä pätee siis sellaisiin coolereihin missä tulo on alhaalla ja lähtö ylhäällä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
muovipääty coolerin kesto? jv Tekniikka & Jutustelu 9 30.05.2009 11:11
Patrollin coolerin asennus?? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 9 10.03.2006 18:56
coolerin virittelyä kristian Tekniikka & Jutustelu 27 07.09.2005 21:00
bj:n coolerin paikka? Tekniikka & Jutustelu 8 04.02.2005 13:33


Sivu luotu: 04:28 (GMT +2).