Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 15.12.2011, 23:26
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Juu.


Joo kyl jäljillä ollaan. Kaikkihan ne perät on käytännössä hypoideja. Ainakin hiasen laatikko ei oikein tykänny GL-5 öljystä,synkronointi tahmasi. Vaihtelua oli silloinkin eri öljy merkkien välillä,nykyään vähemmän. Mut sun tapauksessa laittasin joka tapauksessa synteettiset koko arsenaaliin jos säästää haluaa ni sit mineraali pohjaiset akseleihin ja silloin GL-5,laatikkoon GL-4. Hyvä/halpa/paras öljy hinta laatu suhteeltaan vois olla esim. Motonetin synteettinen loota öljy jossa on molemmat gl-4/5 jolloin ei tarvis ostaa kahta eri ainetta ja hintakin ois 7,90 litra. Synteettinen öljy pitää sisuskalut puhtaampana,synkat toimii kivammin ja nöyrempi hämmentää pakkasessa,säästää naftaa,ja lootakin luultavasti on pitkä ikäisempi. Ja semmonen vinkki et KAIKKIIN on oma tyhjennys/täyttö tulppansa eli päälaatikko,jakolaatikko,PTO, ja akselit tieteski. Ja niin paljon kunnes tulvii ulos.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
preerian Taikaratsu karhuksi tai jotn sinne päin JaakkoM Maasturiprojektit 41 16.03.2012 19:46
sinne meni Opeli k81 Chit-Chat 0 09.09.2010 15:57
Karttakeskustelu tänne! Lars Chit-Chat 17 09.08.2010 12:36
Tänne kuvia! Linkit 1 25.10.2004 18:21


Sivu luotu: 01:38 (GMT +2).