Juu.
Joo kyl jäljillä ollaan. Kaikkihan ne perät on käytännössä hypoideja. Ainakin hiasen laatikko ei oikein tykänny GL-5 öljystä,synkronointi tahmasi. Vaihtelua oli silloinkin eri öljy merkkien välillä,nykyään vähemmän. Mut sun tapauksessa laittasin joka tapauksessa synteettiset koko arsenaaliin jos säästää haluaa ni sit mineraali pohjaiset akseleihin ja silloin GL-5,laatikkoon GL-4. Hyvä/halpa/paras öljy hinta laatu suhteeltaan vois olla esim. Motonetin synteettinen loota öljy jossa on molemmat gl-4/5 jolloin ei tarvis ostaa kahta eri ainetta ja hintakin ois 7,90 litra. Synteettinen öljy pitää sisuskalut puhtaampana,synkat toimii kivammin ja nöyrempi hämmentää pakkasessa,säästää naftaa,ja lootakin luultavasti on pitkä ikäisempi. Ja semmonen vinkki et KAIKKIIN on oma tyhjennys/täyttö tulppansa eli päälaatikko,jakolaatikko,PTO, ja akselit tieteski. Ja niin paljon kunnes tulvii ulos.
|