Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Oishan sekin mahdollinen vaihtoehto kyllä, joskus mietinkin. Mutta tankkaus on vielä hieman hankalaa jos ajattelee pidempiä reissuja tjsp..
|
Kyselehän keväämmällä, mä oon käynnistelemässä tässä erinäisten tahojen kanssa yhteistyötä jotta Jee Jee Jeeppi söis pierukaasua ja myös polttonesteitä.
Tarkotus olis pääosin kulkea kaasulla ja tarjota nestevoimalle sen kokonen säiliö, jolla pääsee huoltoasemaväli tai kaks kerrallaan eteenpäin kunnes taas ollaan sitten kaasun tarjonta-alueella ja sille sitten lähinnä mekaanisen tilan rajottama säiliö. En oo vielä ihan varma minne näitä mitäkin säiliöitä ja tankkeja ois tarkotus runnoa, mutta ehkä se selviää tässä projektin edetessä.
Jotta homma ei menis liian helpoks, haluaisin syöttää koneelle vettä nakutuksen estoon Messerschmittien tapaan siinä missä tavanomaisemmin työnnetään vaan ylirikasta seosta.
Millään hirmu kiireellä en oo tätä tekemässä koska jos jotain oon oppinu eläessä niin sen, että ensimmäistä kertaa jotain asiaa tehdessä voi tehä asian joko hitaasti tai päin vittua.