Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis
Oiskohan väärä putiikki kyseessä, kun sopivaa tilausta 1.10.2011 ei meiltä löydy. Ja tähän mennessä ei mielestäni yhtään laskua ei ole lähetetty ilman tavaraa. Meille ei voi maksaa ns. samalla kuin tilaa jotain. Jos tilauksesta on uupunut jotain se ilmoitetaan aina etukäteen ja eikä sitä laskuteta etukäteen. Uupuneet tavarat saa jälkikäteen ilman postikuluja ja omalla laskulla. Varsinkin T-paidossa ja huppareissa on nyt vanhan erän myyntialta pois ennenkuin uudet tulevat.
Kun lähetämme tavarat laskulla niin asiakkaan luottotiedot tarkistetaan. Varsinkin jos ei ole lehden tilaaja. Jos siellä on ulosotossa kilometrin pituinen lista niin otamme yhteyttä tilaajaan ja ilmoitamme, että ainoa lähetystapa on ennakko. Tähän mennessä näitä tapauksia on ollut yksi.
Anyway privameili laitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.
|
Joo asiaa nyt sitte selvitellään. joka tapauksessa mulla on teiltä tullut lasku jonka olen maksanut.. laskun yhteydessä tuli yksi tuote eli DVD ladoga trophy. loput kolme puuttuu.
sain sen numeron jonka lähetit yritin siihen soittaa mut siihen ei saa yhteyttä.
no anyway soittakaa mulle.
SUOSITTELEN että laitatte jotain yhteystietoja tonne verkkokauppaan..