Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 07.12.2011, 12:00
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja king cap Näytä viesti
mitenkä muuten ootta huomannu tojotissa eroa eri öljylaatujen suhdetta kulutukseen kun mulla tuossa tatsunissa rally formulaa sai olla jatkuvasti kaatamassa lisää,mutta kun vaihdon diamondiin niin ei oo tarvinu vaihdon välissä lisätä.tämä nyt on vähä aiheen vierestä mutta kysäsempä kuiteski.
Täälläkin kaadetaan Teboilin Diamond Diesel 5W-40:stä koneeseen. Eikä tosiaan oo kummemmin tarvinnut lisäillä.
Tosin, nyt on -en muista mitä- Delvacia parinkymmenen litran pönttö odottelemassa koneeseen pääsyä.
Saas nährä miten se sitten aikanaan viihtyy sisätiloissa.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hoojii 60 ei käynnisty!? maurichia Tekniikka & Jutustelu 30 23.01.2011 12:22
Myyty Hoojii 60 -84 artsi777 O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2010 07:35
Ostettu Hoojii 61 laatikko artsi777 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.02.2010 19:25
Myyty hoojii artsi777 O/M/V Ajoneuvot 20 05.09.2009 17:08
HOOJII:n vetely vepele Tekniikka & Jutustelu 5 16.07.2007 11:49


Sivu luotu: 15:50 (GMT +2).