Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 06.12.2011, 12:37
masi_71 masi_71 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.10.05
Sijainti: Somero
Viestit: 125
Perusasetus

Vakio koneessa ja vakio kaasarissa ei noilla ruuvien kiertelyllä ole isojen kierrosten tehoon mitään dramaattista vaikutusta.

Jos ne tehot on kateissa ( uaz ei kyllä iskussakaan olessaan ole mikää raketti....) niin katso sytytyksen ajoitus ja sylinterien puristus paineet.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ410 kaasuttimesta Heguli Tekniikka & Jutustelu 14 04.12.2011 17:51
Suzukin kaasuttimesta Suzu-ukko Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2008 15:54
O: K131 kaasarin koho || Ostettu, voi poistaa Revolver O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.03.2007 22:29
Kaasari ongelmia, vika löytynyt ja korjattu (K131) Revolver Tekniikka & Jutustelu 13 14.01.2007 17:05
Arvoituksia ala-asteella SamppaFIN Jokes 0 03.12.2002 18:04


Sivu luotu: 01:11 (GMT +2).