![]() |
Uaz K131 Kaasuttimesta kuva arvoituksia
Siivosin kaasuttimen ja löysin säätöruuveja joidenka tarkoitusta en tunne ja se häiritsee:o.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=78208 Säätö 1 on arvoitus eli tietoa kaivataan:confused:. Säätö 2 Ilmeisesti säätää kaasuläpän ohivirtauskäytävän liikennettä (korjatkaa jos väärässä). http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=78209 Säätö 3 Aukoo tai sulkee ilmeisesti jotakin venttiiliä jonka tarkoitusta en tunne, Tästä puuttui ruuvi joka välittää liikkeen eteenpäin. Arvailuja siis tähänkin olisi tarvis:confused:. Säätö 4 Raottaa kaasuläppää ja arvelisin vaikutuksen olevan sama kuin säätö kakkosella.. |
1 ja 2 on seoksen ja tyhjäkäyntikierroksien säätö, 4 ei sais koskea, säädetty tehtaalla ja lakka sinetti, toi 3 on jotenki hämärä, venäjällä uusi kaasutin 100,- joten ei paha.
ja kuukkeli kääntää http://translate.google.fi/translate....ru%2Fk131.htm |
Ei löytynyt oikein ruuveille minkäänlaisia ohjearvoja mutta kohon ja kiihdytspumpun laitoin edellisessä linkissä oleviin asetuksiin.
Samalla laitoin uudet suuttimet,tiivisteet ja kalvot. Ei oikein mitään käytännön eroa huomannut, Tyhjäkäynti ei pysy samana ja tehot jokseenkin kateissa.. Eilen askartelin tälläisen apuvälineen seosruuvia varten:o En ole viälä kokeillut mutta eikö tämän avulla säätöruuvin periaatteessa pitäisi saada sopivaan kohtaan jossa olisi max teho? http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=95067 |
Vakio koneessa ja vakio kaasarissa ei noilla ruuvien kiertelyllä ole isojen kierrosten tehoon mitään dramaattista vaikutusta.
Jos ne tehot on kateissa ( uaz ei kyllä iskussakaan olessaan ole mikää raketti....) niin katso sytytyksen ajoitus ja sylinterien puristus paineet. |
Sivu luotu: 21:29 (GMT +2). |