Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 09.11.2011, 23:07
Junde:n Avatar
Junde Junde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.07.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Seisontajarru ei saa trialissa vaikuttaa "vain" etuakselille, koska silloin auton kääntäminen takavedolla olisi aikasen helppoa!! Siksi siis se on toteutettava taka-akselille!

Kyllä muuten hydraulinen seisontajarru on hyväksytty liikenne katsastuksessa tai muuten kaikki uudet Sitikat, Opelit, Subarut jne on laittomia!!
Niissä on lähes kaikissa sähköisellä katkaisijalla oleva seisontajarru joka lukitsee pyörät käyttäen ABS järjestelmän pumppua sekä magneettiventtiileitä. Tämä toteutus on kylläkin toistaiseksi kieletty eurotrial säännöissä.

Lisäksi suurin osa ralliautoista on varustettu hydraulisesti toimivalla seisontajarrulla ja nekin on liikenne hyväksyttyjä.

Suunnistuksen sääntötulkinnasta en kuitenkaan osaa sanoa kuinka sääntö tulisi tulkita.

Junde
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off Road suunnistus säännöistä ? xJ-4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 13.09.2009 17:44
runko-ohjattu auto. trial/suunnistus Jani E Tekniikka & Jutustelu 12 05.08.2009 11:37
Suunnistus säännöistä-09 KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 59 17.06.2008 16:33
suunnistus säännöistä (ohjaus) KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 45 21.01.2008 13:20
Kellään tietoo trial säännöistä ? RST Tekniikka & Jutustelu 16 04.12.2005 21:58


Sivu luotu: 12:47 (GMT +2).