Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hóse
Noniin mersu lähti ja hilux(ln110) tuli.
Mieltä askarruttaa monikin asia uudessa kulkineessa.. 
Mutta mutta.. mikäs se ois semmonen asiallinen keino saada perät toimimaan paremmin? Kemppiläistä ei varmaan kannata tehä etuperästä ku sitte ei taida paljo kääntyillä?
Entäs sitte tämä apusimpukan "vahvistus" onko tarpeellinen? Kun auto korotettu ja isompaa ratasta tulossa..
Koria korotettu kaksilla kappaleilla jääkiekkoja, alustasta en tiedä?? Luultavasti vääntösauvoja kiristelty, mutta perässä en huomannu mitään kilkkaireita lehtien alla enkä korvakoissa?
Onko keulan korotukseen muuta mahdollisuutta kuin vääntösauvojen kirrraus ja tarviiko se muuta?
Kiitokset jo etukäteen.. Katotaan mihin tämä johtaa 
|
Omassa ifs keulassa oli 4" nosto sarja. Jostain näitäkin saa "halvalla" ostaa. Sauvoja ei kannata hirveästi kirrailla ettei mene turhan jäykäksi. Alustasta ylös ja turhat korinkorotukset huitulaan on mun mielipide. Kuvia löytyy projekti puolelta (biohilu)