|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Suunnistuskisojen pelastus????????Miltäs kuulostais jos lisättäis yksi luokka lisää eli harraste? Ja säännöt menis vaikka näin. 1) Auton tulee olla katsastettu ja kaikki muutokset rekisterioteessa. 2) Jos auto on vaikka katsastettu 39" renkailla niin sillä saa ajaa, tai jos siinä on vaikka 31" renkaat, niin suurempia renkaita ei saa laittaa alle. 3) Jos auto on rekisteröity 7 hlö niin siinä saa olla 7 hlö mutta ei 8:saa hlö, eli ainoastaan se määrä saa olla mitä rekisteriotteessa lukee. 4) Autossa saa olla ainoastaan yksi vinssi ja sekin auton keulassa. 5) Harrasteluokka ei hae uitto ja vaarallisia rasteja. 6) Jokainen rasti on vain yhden pisteen arvoinen. Mutta muuten samat kuin muilla kisaajilla. 7) Harrasteluokan kisat kestää 12H ja hinta olisi puolet tosta mitä maksaa 24H kisat. 8) Ovia tai muita luukkuja ei saa käyttää käden jatkeena rastia ottaessa. 9) Kahden henkilön teemi voi käyttää halutessa 1,5m muoviketjua että kuljettajan ei tartte nousta autosta. 10) Penkit pitää olla omilla paikoillaan ja kyytiläisten kasvot menosuuntaan päin, eli ei onnistu penkkien kääntelyt. Kuppipenkit on hyväksytyt vain etupenkkiläisille, takapenkit pitää olla alkuperäiset. 11) Turvakaaret ei pakollisia koska ei haeta vaarallisiarasteja. Moniko lähtis taas ajamaan kisaa niin kuin joskus ennen PS tää on sitten harrasteluokka eli ei oo CUPPI kisa
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistuskisojen rastien jako sähköisenä, vai ei? | JERKKU | Tapahtumat | 18 | 07.08.2007 19:13 |
Toyotan pelastus/ Pylpyrä on hieno laite! | Höpö | Chit-Chat | 4 | 26.01.2007 00:09 |
Suunnistuskisojen sääntö äänestys! | hector | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 20.12.2005 14:32 |
Suunnistuskisojen järjestelyt? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 25.01.2005 15:41 |