Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 13.07.2011, 21:45
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Ei ummarta.


Tätä mää ja ihmettelen,on hiluksistaki vetareita katkennu ja murroksia menee yhdellä ja toisella. Perämurikkaa on sitte jo vaikeempi rikkoa,toki kun otetaan se puol miljoonaa ajettu perä johon on 150tkm sitte vaihdettu ne halvimmat öljyt mitkä rattoriinki,ja sitte rääkätään sitä mettässä ja pinioni kolahtelee kiviin ja rikkoo laakerin ja sit onki hammas peikko työssään. On se vaan heikko,jos kerta vetari hajoo kasituuman perälläkin ni miten se isompi perä vahvistaa murroksia ja vetareita? Ja jos ne perät on jollakin aina rikki ni mikä ne rikkoo? ku vetari ei hajoo,ja jos hajoo ni yleensä poorin vierestä se katkee ja nehän on samat hoojiissa ja hiluksissa? Oiskohan niin että tietyssä tilanteessa se perä hajoo riippumatta siitä onks se isompi tai pienempi? Toki raskasta kärryä vetäessä sekä kulutus kestävyydeltään on iso hammastus kestävämpi mut murto lujuudeltaan ei perän koolla oo merkitystä kun se perä ei mun mielestä oo se heikoin lenkki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan hojon kori. jannekorva O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 22.11.2010 14:33
Hojon Vetariremonttia... k81 Tekniikka & Jutustelu 17 01.04.2008 07:38
hojon syyläri terrier Tekniikka & Jutustelu 2 23.12.2007 13:45
hojon puslat Tekniikka & Jutustelu 13 14.10.2007 18:40
HoJon sylinteri Tekniikka & Jutustelu 3 18.09.2005 18:59


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).