Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Paljonkos tällä on ajettu??
Joskus suutin rempan jälkeen ei vanha ruiskutuspumppu enää jaksa antaa painetta riittävästi että suihkut aukeaisi.
Eli pumppu seuraavaksi pajalle,ja mielelään sitten asennus ammattilaisen toimesta.
Toinen juttu on ne takaiskut,eli jos sinne on putkien irrallaan ollessa päässyt atomin puolikas likaa niin ei ne enää toimi. Ja jos se likahippu on päässyt suuttimeen niin ei se toimi enää sekään,eli niiden kahden suuttimen toimimattomuuden syy oli kenties se.
Jos suuttimet on käyny pajalla niin ne on nyt varmaan kunnossa, kun niissäkin vaikuttaa jopa se hapettuma jota jää sinne olakkeeseen mihin ne kärjet vastaa, eli jos se kärki on hitusenkin kierossa nii jumii joka auki tai kiinni tai sille välille.
Ja savun määrä ei välttämättä kerro muuta kuin sen että palaminen on pielessä.
Jos tämä on ajosta jäänyt niin kyllä vika on luultatavasti lähellä sitä mitä on korjattu.
Tosin on noissa omissakin romuissa ollu jos jonkin näköistä asennuksenjälkeistä konplikaatiota.
|
-joku 400000tkm
-Silloin kun sitten hain suuttimet korjaamolta ja laitoin ne kiinni, auto kävi hetken paremmin kun ikinä mulla, kävi itekseen tyhjäkäyntiä about vajaan 10min, sitten alkoi taas rykiminen.
-Joo, eihän ton ikänen dieseli kone mikään unenselityskone ole, mutta vituttaa kun en ole liiaksi niiden, ainakaan polttoainpuolen kanssa pelannut, lisännyt vaan.. niin joutuu kaiken opettelemaan kantapään kautta ja pahimmillaan maksamaan käteistä omista virheistään..Tänään pitäs taa illasta mennä tonne sateeseen sitä rassaamaan.