sd33t pumpussa on sammutin pumpun päällä ja sen ruuvien vääntely ei vaikuta syöttöön, pumpun kyljessä on pikku vipstaaki jossa 10mm kannalla oleva ruuvi ja lukko mutteri, sen kun ruuvaa auki niin perus syöttö on täysillä. En silti suosittele ruuvaamaan kokonaan auki kun ei siitä ole mitään hyötyä.
soppaa saa lisää kun purkaa ahdonalaisen syötön säädön ja muokkailee sieltä lisää liike rataa syöttöö säätävälle tangolle (pitkä ~6mm paksu tanko joka tulee pumpun sisältä).
näillä eväillä itteltä irtos 173hv renkailta, lisää sais kun käyttäs pumpun säädöissä ammattilaisella niii sais elementit aukeemaan kokonaan, pelkän säädön hinnat liikkuu jossain 150-400€ hujakoilla, riippuen mestasta.
tosin taidan itte ainakin tyytyä noihin omiin tehoihin, 38,5" swamppereilla pärjää kiihytykses perus pensa henkilöautoille
jos voimaa haette niin heti ensimmäinen jarru on patrollin oma hitachin ahdin, siihen joku isompi tilalle niin alkaa voimaa tulee, muistakaa sit et pakopaineet ei sais olla kauheesti ahtojen yläpuolella, hukkuu voima niihin. kevyeen piristykseen t03 garretti on passeli, raskaampaan garret gt32, holset hx35 jne...
vakio ahtimella penkitetty juhoken patrolli, vaikka mitä teki niin tasan sata heppaa tuli renkailta, loppu siis ahdin kesken.
suosittelen lämpimästi garretin gt32:sta 47/54 siivillä. 1,1-1,2 bar ahtoo pakopaineitten pysytellessä alle kahen kilon isoillakin kierroksilla. putki on 2,5". iso cooleri kaveriks nii itteltä irtos noin 200hv konetehoo, melkein kaksinkertainen vakioon nähden