![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]() venäjän diesel vs. suomalainen
Tankkaan hj61:tä aina joskus venäjän puolella.
Korvakuulolta auto käy sievemmin venäläisellä. Öljyisempi diesel verrattuna suomalaiseen jo liian kuivaan polttoaineeseen? En tiedä. Hajuhan on nuhaisellakin nokkatuntumalla aivan erilainen. Toisaalta vuosikausien kokemuksen perusteella venäläinen disel on myös tehokkaampaa, eli kulutus on jonkun desin pienempi. Venäläinen toistaiseksi toiminut kovissakin pakkasissa. Kylmäkäynnistyksessä on eroa: venäläinen starttauttaa puoli sekuntia pitempään ja ensimmäisen minuutin ajan suora kuutonen käy rynkyttämällä kun polkaisee kaasua. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |