Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 11.02.2011, 10:07
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
halkomakoneen ratas moottororeissa ainaki on tuo tippa letku, ja jos niitä kyktee peräkanaa ni niiden ottama paine on on pois aikasemilta vehkeiltä eli ohjaus saataapi muuttua himpun jäykemmäks. kuksaan jouduttiin laittaa orbin ja hydropuustin väliin rajoventtiili joka rajoitta hydron paineen maks 4o bar jolloin jarruttaessa jää orbille vain60 baaaria ennen sitä ohjaus halvaantui jarrutaessa täydellä paineella.
ja jos laittaa pyörimään jatkuvasti saattaapi öljyt lämmetä tehostajassa
En tiedä miten orbi toimii mutta volvon (Letukan) simpukassahan paluulinjaa kuristetaan kun tarvitaan tehostusta ja kun renkaat on tapissa ja rattia ei ymmärrä höllätä niin paluu virtaus on lähes nolla jolloin pumppu virtaa oman ylipaineventtiilin läpi.

Eli pahin skenaario on että kun simpukka tekee paljon töitä niin flekti hidastuu/pysähtyy.

Käännön aikana pumpun tuotto menee simpukalle jommalle kummalle puolelle mäntää riippuen siitä kumpaan suuntaan käännetään, ja samallahan sama öjlymäärä tulee toiselta puolelta mäntää paluuseen joka taas pyörittää flektin moottoria.

Mitä öljyn läpenemiseen tulee niin eiköhän se hydrauliikan pyörittämä flekti jäähdytä myös omaa voiman lähdettään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 07:36 (GMT +2).