Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 11.02.2011, 00:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Ymmärsinkös oikei että Detroitin huonopuoli on että se tuppaa puskemaan alamäkeen peliä vaan sen kanssa opii tulemaan toimeen.
Jep, juuri näin. Vähän sama kun lähdet liukkaalla kelillä lukkoperäisellä takavedolla, niin persaus valuu sinne kallistuksen suuntaan

Lainaus:
Onkos mahdoton yhtälö että on Detroitit kumassakin akselissa? Kuinkas tuollainen käyttäytyy maastossa? Entäpä maantiellä?
Jappella ainakin on jeepissä detroitit molemmissa päissä, ja hyvin on näkynyt pärjäävän. Aiheuttaa niitä satunnaisia ongelmia, mutta pystyy niiden kanssa elämään ja myös tottumaan varmaankin.

Lainaus:
Kytkettävissäkö tupaa tulemaan noita kytkentä ongelmia? Miksi?
Onkos niitä olemassa ihan mekaanisesti kytkettäviä? Vaijjerii/piano lanka, yms.

JEgoNEER on ihan maastokäyttöön tarkoitettu, vaan siirtymiä joutuupi ainakin toistaiseksi tekemään maantielläkin.

t. Ismo Ämmä
Kuluvat osat, ARB:issa jos pääsee kosteutta niin voi jäätyä talvella, samoin öljy voi jähmettyä jne.. jne.. On mekaanisesti kytkettäviä lukkoja, esim. OX locker. Pitäisi olla erittäin laadukkaita, tosin on niillä vähän hintaakin. Hyvänä puolena saat hienot kahvat koppiin sisälle

edit: Jos on lähes puhtaasti metsäauto, niin laittaisin kyllä kytkettävät lukot. Mulla kun esim. oli Jeeppi aikanaan myös käyttiksenä ja halusin kunnolla pitoa takapäähän takavedolla ajaessa, ja toisaalta siten että toimii automaattisesti (ja että vapauttaa mutkassa ajessa tiellä) niin oikeastaan ainoa vaihtoehto oli automaattilukko. Detroitti siksi että piti carrieri vaihtaa muutenkin koska välitykset vaihtui tiheämpään. Muuten olis tullut Aussie locker tjsp. lunchbox- lockeri..

Viimeksi muokannut Timo_L : 11.02.2011 00:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:n lukot akseleihin? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 07.01.2010 06:10
O: patukan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.11.2006 21:16
O: patukkaan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.10.2006 14:02
V: Tuulilasivene vaihdetaan Jeep Wagoneeriin O/M/V Muut 2 25.09.2005 08:08
M: JEEP Dana 44 akselit O/M/V Muut 3 27.06.2005 21:40


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).