![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se öljynvaihto ehkä kannattaisi kuitenkin tehdä. Jos polttoainetta vuotaa niin öljyssä on jo sekoittuneena dieseliä, mikä pitkälti pinnankorkeuden nousun kanssa sitten aiheuttaa ne hullunkierrokset. Itse ainakin laittaisin kaikenvaralta uudet öljyt ja jättäisin vielä alarajaan, niin pahimmassakin tapauksessa (polttoainevuoto) öljynpinnalla olisi hieman varaa nousta ennenkuin kampiakseli alkaa sitä kunnolla vatkaamaan.
Ei kannata silti olla turhan pessimistinen. Ei se vika kuitenkaan niin yleinen ole kuin nettikirjoittelusta voisi päätellä. Edellisellä TD5 Defelläni oli ajettu n 180000 km, kannentiivisteen joutui vaihtamaan n. 170000 kohdalla. Nykyisessä mittarissa 90000 enkä ole juurikaan huolissani ![]() Hessu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiace konerikko | snööri | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.05.2007 18:42 |
M; Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.03.2006 16:31 | |
M:Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2005 21:30 | |
Kuka tarvii paria konerikko Pajeroa? | Eskimo | O/M/V Muut | 0 | 14.09.2005 06:53 |
Defender? | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.08.2003 10:09 |