Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 30.01.2011, 17:51
Hessu_Hopo Hessu_Hopo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.05
Sijainti: Heinola
Viestit: 282
Perusasetus

Kyllä se öljynvaihto ehkä kannattaisi kuitenkin tehdä. Jos polttoainetta vuotaa niin öljyssä on jo sekoittuneena dieseliä, mikä pitkälti pinnankorkeuden nousun kanssa sitten aiheuttaa ne hullunkierrokset. Itse ainakin laittaisin kaikenvaralta uudet öljyt ja jättäisin vielä alarajaan, niin pahimmassakin tapauksessa (polttoainevuoto) öljynpinnalla olisi hieman varaa nousta ennenkuin kampiakseli alkaa sitä kunnolla vatkaamaan.

Ei kannata silti olla turhan pessimistinen. Ei se vika kuitenkaan niin yleinen ole kuin nettikirjoittelusta voisi päätellä.
Edellisellä TD5 Defelläni oli ajettu n 180000 km, kannentiivisteen joutui vaihtamaan n. 170000 kohdalla. Nykyisessä mittarissa 90000 enkä ole juurikaan huolissani

Hessu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiace konerikko snööri Tekniikka & Jutustelu 9 03.05.2007 18:42
M; Defender 90 Tdi -97 O/M/V Ajoneuvot 3 23.03.2006 16:31
M:Defender 90 Tdi -97 O/M/V Muut 0 01.11.2005 21:30
Kuka tarvii paria konerikko Pajeroa? Eskimo O/M/V Muut 0 14.09.2005 06:53
Defender? paapu Tekniikka & Jutustelu 0 29.08.2003 10:09


Sivu luotu: 00:39 (GMT +2).