Hyvinhän tuo asetelma toimi. Vähemmän rapinaa lokareista ja siirtymät varsin hiljaisia jyrinöiden poistuttua.
Kulmakorven reissua varten laitoin lopulta ne takariipukkeet "tappiin", joten nyt on sitten kaikki korotusvarat käytössä. Näyttää muutoinkin jo paremmalta, kun ei toi perä viistä enää maata. Vaikka ei noista säädöistä ollut paljoa apua; tuli tälliä turhan paljon. No, ehkäpä ne säädöt ja sitämyötä auton ominaisuudet oli kuskin korvien välissä vähän turhan optimistiset. Ei sitä näilläkään korotuksilla pidä näköjään joka paikkaan ängetä...
Samalla KK:n reissulla tuli testattua Kalkun peräkärryhankinta, jossa SA-kaupasta hommattu vanerilaatikko. Nyt kaikki tarvittavat isot/painavat romppeet mahtuu kärryyn ja autoon tarvii vain akuutit vehkeet, kuten sammuttimen, paikkasatsit, jne.
Eilen tuli sitten vaihdettua vanha rikkonainen teleskooppimoottoriantenni uuteen kumipamppu-maastomalliin, joten popit soi nyt metsässäkin ilman antennin repeytymisen pelkoa. Tänään laittelin vielä etupyörien kääntörajoittimien säädöt kondikseen, joten nyt ei ota renkaat tukivarsiin enää kiinni. Pitäs kai kohta yrittää leimalle, kun rikkonaiset umpiot sun muut virtalukotkin on vaihdettu uusiin.
Siispä huomiseksi Hauholle meininki.