Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.10.2010, 10:55
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Perusasetus

Nyt joudun sen verran takkia kääntämään että palaan asiaan:

1. Kukaan ei ole ollut sulkemassa häntä kisasta, siihen ei ole mitään syytä. Lisäselvitystä pyydettiin huhujen takia ja myöskin siksi että autoon ei ilmoittautumisen yhteydessä kerrottu löytyvän katsastuskorttia.

2. Eurotrialissa auto ajoi kun kaikki team leaderit tähän suostuivat, Raisioon en ota kantaa.

3. RAF todistus on venäjän kielinen, kuka sen luotettavasti kääntää Suomeksi tai Englanniksi?

4. Sen takia otin etukäteen yhteyttä Myllikseen ( kuljettajaan suoraan ei ole yhyeystietoa) että asioista joista on huhuja ja oletettuja epäkohtia saataisiin ratkaistua. Varsinkin siksi koska en ole itse kyseistä autoa itse luonnossa nähnyt, vaan koettanut saada materiaalit ja koot ym. selville lukemalla rakentelu kertomusta ja tutkimalla sivuja joille siellä viitataan materiaalien hankinnasta ym.

5. Kyseisestä materiaalista kun ei löydy vapailta markkinoilta tietoja joita verrata vaadittuihin arvoihin niin asia on hankala tulkita. Kyse ei ole siitä ettenkö tietäisi materiaalin olevan hyvää. Ja tuo viittaus kiihdytyksen ja trialin vertaamiseen nyt on aivan turha. Mainitsin että niistä säännöistä löytyy SFI taulukko jossa verrataan seinämä vahvuuksia CrMo<->normi putki saman ulkohalkaisijan putkessa, ja seinämä voidaan mitata.

6.Meidän säännöt on mitkä on, ja ainoa tapa toimia tasa-arvoisesti kaikkia kohtaan on se että lukee niitä. Ne kun ovat kuitenkin ne lähtökohdat joiden kanssa minun pitää työni tehdä ja elää tässä harrastus toiminnassa. En ole sääntöjä laatinut, enkä myöskään ole ikinä mielestäni väittänyt että olisin kaikkitietävä.

7. Vastuu kysymys on sekä minulla että koko muulla kisa organisaatiolla, tämä on se asia jonka takia asioita kysytään. Siinä ikävä kyllä ei ole kyse rohkeudesta, ja järkeilyäkin on koetettu käyttää. Asiasta on keskusteltu aika paljon.

8.En tiedä kenelle ja miksi minun pitää olla kateellinen autosta. Ja jos sitä joku epäilee että minua on tähän jostain painostettu, niin siinä lyö kirveensä kiveen.

9. Sääntökirja velvoittaa kuljettajan todistamaan autonsa sääntöjen mukaisuuden.

Terveisin katsastuspäällikkö Hannu Nurminen 040-5445779
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 Jare Tekniikka & Jutustelu 201 15.03.2011 18:54
Stadion trial Ahvenistolla Saija Tapahtumat 361 10.08.2010 19:14
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Kauden ensimmäinen TRIAL-kilpailu 30.1.2010 JiiPee Chit-Chat 1 19.01.2010 17:30
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12

Sivu luotu: 12:03 (GMT +2).