Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 31.08.2010, 13:48
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Mites sit selität sen, että Mitsun n. 540tkm ajetussa lohkossa on sylinteriputkissa kulumisen takia pykälät? Ja Nissanin 640tkm ajetussa EI niitä oo? Ja toi Nissanin kone on turbollinen malli vastaavilla kilsoilla ku Mitsun on. Ja Nissanin moottori on alkujaan VAPARI, eli EI oo tehtaalta saatu turbollisa mallia ollenkaan. Ja kyseinen yksilö on turbotettu v. -95 ku auto on v. m- -90... Ja täs Nissanissa tehtaan jäliltä huikeet 75 pollee löytynyt ja kampuralta... Ja ku se penkitetty v. -08 laitttomuuden takia ni pyöriltä n. 115hepoo 0,7bar ahoilla... Ja mittarissa tällöin n. 630tkm taivalta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 2.5 TD pitkä Pajero vm.88 600€ WD O/M/V Ajoneuvot 3 11.06.2007 10:36
M: pitkä Pajero 2.8TD GLS AD -99 oleg9 O/M/V Ajoneuvot 0 28.02.2007 02:05
m:pajero 89 ic pitkä O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2006 15:14
Pajero 2.5 TD ic -90 pitkä juza Tekniikka & Jutustelu 5 24.07.2005 16:29
m:pajero 88 2.5 td pitkä O/M/V Muut 8 28.03.2005 18:27


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).