Hökötys saatiin kuin saatiinkin maaliin asti.
Monenmoista pientä murhetta kuitenkin oli ihan riittävästi. Alustan päivitys toimi jokseenkin moitteettomasti, mitä nyt kunnon hypyissä kartaani otti tankin tukirautoihin kiinni ja jouduttiin virittelemään kenttä-olosuhteissa hiukan korkeemmat bumpstoppperit. Onnex oli mukana levikekumia josta leikeltiin sopivia paloja pohjaanlyönti kumien jatkoksi.
Ja heti ekalla pätkällä katkes uusi tuuning tyyppinen jarruletku. Alkoi jo pelottamaan , että onko uudet letkut tosi heikkoja. Mutta se 1 letku jäi ainoaksi katkenneeksi.
Tallin takaa haetut vanhat jarrupalat kului melkein silmissä, ja sen johdosta ei voinu pätkillä pitää kunnon vauhtia kun ei kerran ollut kunnon jarruja. Onnex meil oli paketillinen uusia mukana ja Pähäman ukot toi tullessaan suomesta pari pakettia lisää.
Latauspuolella oli kans hiukan ongelmia. 90 amppeerinen uusi laturi ei oikein jaksanut pyöriä yhdellä kiila-urahihnalla ja remmi alkoi vinkumaan melko pian kiristyksen jälkeen. Pari kertaa kun remmiä kiristeli, niin sit se jo suli poikki. Viimeiselle päivälle laitettiin takaisin vanha , jo 4 vuotta palvellut 70 a bosch, eikä sen koomin ollut laturi ongelmia.
Toisex viimosena päivänä koneesta alko voima tulemaan melko paksun savun mukana ulosja oli aika hilkulla että päästiin pätkältä ulos. Kolinaa ja humoristista sauhua kanssakilpailijat oikein kuvasi ja naureskelii. Mutta hätä ei ollut suuri, koska meillä oli varakone mukana. Se sitten yön tunteina vaihdettiin ja hetken se toimi kauniisti, kunnes moottorin sähköt hävis. Sulakkeita paloi milloin mistäkin ja välillä oli sähköä ja välillä ei. Kostea ja turpeinen sulakerasia osoittautui ilmeisesti syylliseksi, koska sähköt palasivat pikkuhiljaa kun rasiaa spreijattiin ja puhalleltiin.
Viimeksi muokannut PeteTurku : 12.06.2010 20:00
|