Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 05.06.2010, 09:55
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

ei taida jäädä kitkan osia yli kun siitä toisesta lukosta on hitsattu tasauspyörästön rattaat puikolla jumiin joten siitä tuskin mitään saa irti. pajeron levyjä olis irrallaan mut ne on isommat kuin patrollissa..
pitää tos viikolla vertailla noita patrollin ja pajeron pioneja..

onko noissa patrollin rungoissa muuta kuin pituusero? ajattelin et leikkasin kakapään ainakin siitä pitkänrungosta tohon pätkään kun se näyttää niin kovaltaa.. tai onko tommosella pitkän ehjällä rungolla mitään arvoa?

minkä ikäinen toi pitkä muuten mahtaa olla kun siinä on kantikkaat ajovalot?

mikäs tohon nyt tulee kokonais välitykseksi noilla 4,375 perillä? mietin vain tota 1:n nopeutta maastoon..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
välityksistä kippo86 Tekniikka & Jutustelu 9 11.03.2009 16:07
välityksistä Tekniikka & Jutustelu 10 14.04.2008 22:31
patrollin 4.11 välityksistä mikkoimp Tekniikka & Jutustelu 17 18.11.2007 14:06
Välityksistä vepele Tekniikka & Jutustelu 4 27.08.2007 15:34
Patrollin välityksistä freddie Tekniikka & Jutustelu 2 21.10.2004 16:04


Sivu luotu: 09:06 (GMT +2).