Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 05.03.2010, 20:39
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Juu ei ole tullut katottua tuon pajeron akseli massoja aiemmin mutta nyt vilkasin otetta ja suurimmat sallitut näky olevan eessä joku 860kg ja takana 1550kg. En ole ees ajatellu aiemmin ku henkilö autoissahan ne taitaa mennä aikalailla tasan yleensä.Eli varmaan ois helpompi tehdä jonku toisen auton takalevyillä ja satuloilla. Asiaa tuo jpistehin mainitsema homma eli varmaan on tehokkaammat ne etu levyt ku takarummut mutta jos laissa käsketään akseli massoja tuijotella ni sitten tehään niin, uudemman mallin pajeroissahan on levyt takana voisi niitä alkaa katsella. Olisi vaan ollut helppo ja halpa mallata vanhasta ku on varaosa rottelo pihassa. Tai jos ehotuksia ni laittakaa tulemaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
160 patroliin levyt taakse? MotorPsycho Tekniikka & Jutustelu 8 28.11.2009 18:11
Beejiihin levyt taakse Pexi Tekniikka & Jutustelu 1 13.02.2007 12:19
BJ rumpujen tilalle levyt SL Tekniikka & Jutustelu 6 19.03.2006 13:07
levyt taakse bj40,linkki hdj 80 periin? jjtp Tekniikka & Jutustelu 37 05.09.2005 16:29
Levyjarrut rumpujen tilalle (muutettu otsikko) Killman Tekniikka & Jutustelu 3 09.08.2005 17:09


Sivu luotu: 11:21 (GMT +2).