![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mie käänsin sitä kahvalta lukolle menevää tankoa silleen, et se vaijerin kiinnityspääty tuli rikoilla, ym. pari senttiä taaemmas, niin riiitti.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähkövinssin vaijerin kiinnitys | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.11.2011 21:48 |
| Takalukon kytkennän toteutus | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.11.2006 20:41 |
| Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
| O: tojotan takalukon/ bj-75/bzj lukkojen vaijerit | KooPee | O/M/V Muut | 8 | 02.05.2005 16:44 |
| vinssin vaijerin jatke.. | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.05.2003 21:47 | |