![]() |
Hj-61 Ongelma takalukon vaijerin pituudessa (SOA)
Takapään SOA alkaisi olemaan Hj:ssa valmis, mutta ongelmaksi nousi se, ettei takalukon vaijeri riitäkkään. Mitenkään ylikorkea ei autosta tullut, sillä takapakoissa on 6 lehteä ja pakat ovat suorat , riiput ovat alkuperäisen mittaiset ja jousipeditkin ovat hyvin matalat. Vaijeri ei siis ole kiinni kuin takalukossa, keskikannatin on irroitettu ja vaijeri ei ylety kahvoille.
Onko tässä ollut muilla ongelmia ja minkälaisia toteutuksia on muut tehneet jos tällaiseen on törmätty? Edessä vaijeri riitti hyvin ulosjoustoissakin. |
Mulla se on siitä keskeltä ollu irti 2 vuotta ja hyvin toimii, ei oo haitannu vaikka roikkuuki siinä :)
|
Niin sulla kuitenkin yletti se vaijeri sieltä kahvoilta akselille? Sehän tässä ongelma olikin, ettei vaijeri riitä vaikkei olisi missään kiinni. :)
|
Mie käänsin sitä kahvalta lukolle menevää tankoa silleen, et se vaijerin kiinnityspääty tuli rikoilla, ym. pari senttiä taaemmas, niin riiitti.
|
Lainaus:
|
Aaaaivan joo, siihen on hitsattu pikku jatkopala sinne murikan päätyyn siihen vaijerin nokassa olevaan rautaan, missä on se reikä, joka painetaa siihen tappiin.. olikohan ny tarpeeks epäselvästi =D
|
Lainaus:
Aparaatin koneelta avustava vanhempi tinailija |
vanhoissa camryissä tai camry 2 vai mikä hitto se oli merkiltää, no toyotan henkilö mobilii kumminki, niin niissä on vaihteensiirto vivusto toteutettu vaijereilla, hyvin pitkälti saman mallisia kuin lukko varpit. ikinä en ole vertaillu niitä mut pituus on suunnilleen sama kuin lukkojen pitkässä vaijerissa.
|
Sivu luotu: 02:05 (GMT +2). |