Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 12.12.2009, 00:16
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Nå kehvelsson..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei ole STRO noilta osin muuttunut. Katsuri-frendisi on katsonut kokotaulukkoja ristiin: 205R16 koosta max. sarakkeesta 749 mm (norm. 736 mm), ja 32x11.50R15 norm. sarakkeesta 801 mm. Tätä ei AKE hyväksy. Arvaa vaan onko asiaa pengottu perinpohjin aikoinaan...

Karjapuskureita on saanut olla pakettiautoissa (N1) 1.5.1999 asti, tämän jälkeen hyväksyttiin valoraudat 25.5.2007 asti, jonka jälkeen käyttöönotetussa saa olla vain E-tyyppihyväksytty valorauta. Nelivetoisissa pakuissa (N1G) sai karjapuskuri olla tuonne 25.5.2007 asti. En tiedä miten tätä on teilläpäin tulkittu...
Joo,tommosia mittoja ne oli.Paitsi -89 hilus ne oli jotku reinforced rungot ja eiks niille ollu eri mitta?ja eikös EU direktiivi ollu se joka nimenomaan kielsi nautaraudat?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 renkaiden muutoskatsastus samid Tekniikka & Jutustelu 17 27.06.2007 11:47
Toyota lj 70 renkaiden muutoskatsastus Mikedeus21 Tekniikka & Jutustelu 19 03.12.2006 00:39
renkaiden muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 0 14.07.2006 16:12
VW Taron lukot jambo72 Tekniikka & Jutustelu 23 28.12.2004 21:17
VW Taron mittarinvaijeri jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 13.12.2004 09:06


Sivu luotu: 19:18 (GMT +2).