Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 24.10.2009, 21:53
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Juu juu..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Näytä viesti
G30 vaneissa on ne 8-pulttiset navat, G10&G20 on viispulttisia, ja ainakin takana pienempi akseli (10-bolt,jossain voi olla 12-bolt). Alkuperäisissä G30 on takana 14-bolt akseli, jolla akselipainot on jtn aivan toista kuin noissa pikkuperäsissä. Tässä on se suurin ero mihin heti tollanen homma tökkää jos akselia ei vaihda. Ja taitaa olla eroa myös jousituksessa, rungosta en tiedä. Etuakseli on kanssa luultavasti järeämpi, jarrut varmaankin myös isommat noissa isoissa vaneissa. Mutu-tiedolla kuvittelisin että orggis-G30:een ei mahdu 15" vanne... Muistaakseni näistä vanien muuttamisesta paku-->k-auto oli joskus juttua Overdrivella, kannattaa etsiä ja kysellä sieltä...
Tommosta mäki luulisin,oon niit nähny muinoin.Sillon vissiin verojen takia muutettiin kuorkeiks kans ja navat ja ripustuxet ja taka axeli ja muita hiluja joutu vaihtaa.Tais olla USA classic parts tai cars ja vanha porintie osote ku niit on tehny enemmänki.Se ainaki tietäs,se myy niit romujaki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Chevy Van -90 kuorma-auto Reetu O/M/V Ajoneuvot 6 12.01.2008 13:35
Defender kuorma-autoksi hemi8 Tekniikka & Jutustelu 12 09.07.2007 13:25
landrover 110stw kuorma-autoksi... wenkku Tekniikka & Jutustelu 10 06.11.2006 22:33
1500 Suburban kuorma-autoksi? Tekniikka & Jutustelu 9 12.06.2006 18:58
Paku muutos wannabee Tekniikka & Jutustelu 10 27.01.2005 14:26


Sivu luotu: 11:54 (GMT +2).