![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
G30 vaneissa on ne 8-pulttiset navat, G10&G20 on viispulttisia, ja ainakin takana pienempi akseli (10-bolt,jossain voi olla 12-bolt). Alkuperäisissä G30 on takana 14-bolt akseli, jolla akselipainot on jtn aivan toista kuin noissa pikkuperäsissä. Tässä on se suurin ero mihin heti tollanen homma tökkää jos akselia ei vaihda. Ja taitaa olla eroa myös jousituksessa, rungosta en tiedä. Etuakseli on kanssa luultavasti järeämpi, jarrut varmaankin myös isommat noissa isoissa vaneissa. Mutu-tiedolla kuvittelisin että orggis-G30:een ei mahdu 15" vanne... Muistaakseni näistä vanien muuttamisesta paku-->k-auto oli joskus juttua Overdrivella, kannattaa etsiä ja kysellä sieltä...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Chevy Van -90 kuorma-auto | Reetu | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 12.01.2008 13:35 |
Defender kuorma-autoksi | hemi8 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.07.2007 13:25 |
landrover 110stw kuorma-autoksi... | wenkku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.11.2006 22:33 |
1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
Paku muutos | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.01.2005 14:26 |