![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Jos elämä on viidestä kilsasta kiinni niin olkoon mun puolesta, jos mun autoni alamäessä ylittyy kahdeksaanviiteen niin en varmaan jarruttele jos joku ei ole edessä.
Jos pönttö sokaisee kuljettajan välähdyksellä niin silloin se on liikenneturvallisuuden vaarantamista, sehän ei ole tarkoitus että kuski sokaistuu vaikka ajaisikin ylinopeutta. Vai onko joku erimieltä tästä asiasta ![]() Ymmärrän kyllä asian jos ajetaan viidenkympin rajoituksella sataaviittäkymppiä, siinä jo on vaaratilannetta ihan kerrakseen. Ja jokukun mummo ajelee kahdeksnkymmenen rajoituksella viittäkymppiä, valtaa koko kaistan eikä kukaan pääse ohi kun väkisin, paljon enemmän vaaratilannetta siinä kun missään muussa. Oon kyllä nähnyt sellaisenkin vanhan mummon joka ei paljon kaasujalkaa säästellyt. Muut kärvisteli loskassa hissukseen kun oli paha keli ja tää mummo se vaan meni suvereenisti varmaan sataa ohi ja katosi mutkaista tietä näkymättömiin. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Myyty 33"/12.5"/15" aurora rt02 compomotiven 8x15 et14 tojon jakosilla vanteilla... | kares | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.08.2009 18:47 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |