Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 30.09.2009, 08:01
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Sen joutuu aikas monessa vaiheessa hitsailemaan esim,ne pikku rattaat pitää niputtaa kädessä ku ei niitä voi hitsata murikan sisällä jos haluaa vahvan,harmi ku en ottanu sillon kuvia
Häh?

Kyl mä oon kaikki kemppi-kymppi perät hitsaillu rattaat paikoillaan tasauspyörästön kotelossa, eikä ykskään kemppi ole vielä hajonnu (vetareita kyllä paljon), eli kyllähän sen vahvaksi saa ihan siellä paikallaan hitsaamalla. Okei...... on tosin olemassa toisia tasauspyörästön koteloita sen verran ahtaita/umpinaisia rakenteeltaan, ettei pääse kunnolla hitsaamaan, joten silloin varmaan joutuu tekeen "käsityönä". Mut millainen murikka Pajerossa on??
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rasvamontun teko post-peku Chit-Chat 21 14.02.2008 18:27
M:PAJERON 2.3TD PERÄ kami O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.01.2008 08:07
sisälokareiden teko Tekniikka & Jutustelu 5 13.12.2005 21:37
O:Pajeron 4.625 perä -71 O/M/V Muut 0 19.07.2004 11:07
Hyvä teko bono Jokes 0 08.10.2002 11:45


Sivu luotu: 23:31 (GMT +2).