![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Toyota Land Cruiser BJ40/42/45
![]() - Toimii laillisesti maantieajossakin, eli satunnaisesti jopa 250 km. reissuja. *BJ, koska maantiellä ajaminen on vain asenteesta kiinni. (Ja persuuksesta) -Vakuutuksiltaan, veroiltaan kohtuullinen. Kakkos-ajoneuvo siis ja suht' vähän käyttökilsoja. Metsässä ei ihan pahimpia paikkoja tarvitse kulkea. *BJ. Kulkee myös pahemmissakin maastoissa... -Lähtee perkeleellisillä pakkasillakin käyntiin kylmänä. *BJ. Kyllä sen aina jotenki saa käymään... -Jaksaa vetää ne cittari suvit lumihangesta ![]() *BJ. Todellakin. Ja vinssillä loput...jos on. -Varaosien saanti kohtuullinen *BJ. Erittäin hyvä saatavuus! -Äijäauto... ![]() *Todellakin! - hinta alle 5000;- *Jaa´a |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
| Maasturia hankkimassa... | Harnold | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.12.2004 22:21 |
| Broidille maasturia | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2004 18:21 |
| EMME SUOSITTELE... | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 27.05.2004 15:38 |
| Montako maasturia? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2003 16:13 |