Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 23.08.2009, 22:32
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

toinen koulukunta.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
no ajattelin että aika hyvin jo saa olla rykiä että tuohon malliin kuljettaa patrollia

kai täälä nyt jollain muullakin vnt on maasturissa (tai muussa) vehkeessä kiinni!?

-------------------------
datsun patrol -83
Oli ittellä sama vnt homma mielessä.Ahdinpajan äijä sano että unohda.Se mutisi että just sen ohjauksen kanssa tulee ongelmia.Et ahdin ei oo pitkä ikänen tai kone räjähtää.Jos hakee isompia kun 1bar paineita ni ei kannata senkään takia.Kuulemma se vnt ei oo sen parempi ominaisuuksiltaan kun tavallinenkaan.No joo mikähän se tavallinen sit on..mä ostin sit semmosen jota käytettiin ralli crossissa Cosworth escortissa.Escost sai sillä n.600 hv.Hiluksist yli 200hv 2kg paineil.Jahkas saa koneen nippuun ni saa nähä kuinka käypi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n ohjauksesta JarLaa Tekniikka & Jutustelu 8 26.01.2008 21:55
HJ:n ohjauksesta LCHJ61 Tekniikka & Jutustelu 2 14.08.2007 20:21
discon ohjauksesta.. kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 16 24.11.2006 16:22
Kysymys HJ:n ohjauksesta? ugly_hj Tekniikka & Jutustelu 11 06.10.2004 16:26
BJ:n vertailumoottorit ja niiden todistukset kaivaja Tekniikka & Jutustelu 16 26.05.2004 22:17


Sivu luotu: 11:34 (GMT +2).