![]() |
VNT turboista ja niiden ohjauksesta?
kuinkas paljon täällä on porukka vnt ahtimia asennellut? mitenkäs on ohjaus toteutettu ja kuin on toiminut sillä ohjauksella?
itsellä patrolliin tulossa gt2556v, aluksi pitää kokeilla vaan kääntää tuo alkuperäinen kello paineella toimivaksi ja eri jousilla kokeilla sitten jos ei toimi tyydyttävästi niin tällä hatemiin postauksen systeemillä: http://www.holysmoke.fi/forum/viewto...=1251&start=30 ------------------------- datsun patrol -83 |
Omani laitoin Lapin kisan jälkeen, painekellolla toimii ja eri variaatiolla hain parhaiten toimivan kokonaisuuden.
Kysy Pasi66:lta että miten vetelee? Pakopaine ja pakolämpömittari ehdottomia säätöjä haettaessa. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
Tommosia. Tuo kaasupolkimelta otettu mekaaninen ohjaus ois varmasti hyvä.
http://static.petrisimolin.com/galle...mber-gt25v.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...t2556v%201.jpg http://static.petrisimolin.com/galle...ber-turbot.JPG Onko se tuon oikean puoleisen näkönen puhallin. Pannaan vielä filmin pätkäki, puolen välin jälkeen numerolapulla varustettu patikka. http://www.youtube.com/watch?v=VGvgL-mChQI Ja myöhemmin tavallisella puhaltimella. http://www.youtube.com/watch?v=Kp0QCjgkpAU |
pari nippaa juu täytyy laittaa sovitteeseen pakosarjan ja turbon väliin..
mitenkä tuo sinun oli ohjattu? miksi takaisin tavalliseen turboon? on juu juuri tuommoinen mikä kuvassa tämä:http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=596509 mikäs on todellinen nopeus tuossa jälkimmäisessä videossa? ------------------------- datsun patrol -83 |
Lainaus:
Oli turhan palijo huonoa tuuria nuitten turbojen kans, nyt on tommonen tavallnen ite räplätty garretti kestäny jo 1.5 vuotta. Soittele vaikka jos kiinnostaa lissää, en jaksa rueta tähän loruttellee. |
no ajattelin että aika hyvin jo saa olla rykiä että tuohon malliin kuljettaa patrollia :)
kai täälä nyt jollain muullakin vnt on maasturissa (tai muussa) vehkeessä kiinni!? ------------------------- datsun patrol -83 |
juuri ostin garrettin gt2259v ahtimen jostain rovaniemen suunnalta. suunnitelmia on monia kunhan selviäisi minkä suhteen tuota ahdinta on viisainta säätää. pakopaineen, ahtopaineen ja/vai minkä suhteen saadaan paras hyöty irti kyseisestä solmusta. saan ahtimen mukana alkuperäisen säätö servon joten olisi mahdollista rekentaa myös elektroniikka joka ohjaa tuota ahdinta mutta mitä tietoja elektroniikan tulisi tarkkailla???
|
toinen koulukunta.
Lainaus:
|
mitä muuta huiluksille oli tehty kun turbo, että irtos 200hv? Rupee oleen aika kova lukema, ainakin 2L2 mosalle, ilman pumpun rukaamista?
|
joo.
Lainaus:
|
Sivu luotu: 08:01 (GMT +2). |