![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Jaa, enhän mä noista ilmatikuista tiedä mitään, mutta kallistelua kiihdyttäessä tulee varmasti kun on kevyt koriosa suhteessa painaviin akseleihin. Joku on tais sanoa, että ilmatikuissa on hyvät säätömahdollisuudet, vielä kun joku osais säätää ne hyviksi. Rakennusvaiheessa niillä pääsee kyllä helpolla ja painoakin taitaa säästyä.
Yleensähän jousitus suunnitellan siten, että ostetaan pisimmät mahdolliset iskarit tai ilmatikut ja lopulta rajotinliinoilla estetään joustomonstereita kaatumasta paikallaan kun polkasee kaasun pohjaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
3K tekniikka | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.07.2010 10:17 |
Myyty VW Gti 16v tekniikka (MK2) | offisami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.04.2009 14:28 |
M: BMW TD tekniikka. | iroc | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 14.02.2007 22:41 |
M/V KE-20 Tekniikka | Poor | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.09.2006 18:41 |
m: Mj / Xj tekniikka | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 21.07.2003 17:47 |