Lainaus:
Onko toi toyotan kone kuinka varma, ja onko toivoa että se vielä tuosta avaamatta elpyisi, kone siis pyörii käsin pyörittämällä ja vedet ei ole jäätyneet ja oljy on ihan pikimustaa eli vettä ei ole seassa?
|
Kokeilemalla selviää.
Lainaus:
Entäs tuo ohjaustehostinjuttu, onko mahdollista sovittaa sinne pajeron ohjaushilppeitä kun olisi pihassa pajero josta runko poikki ja kone + laatikko myyty?
|
Hj 60 tehostin menee sinne helpohkosti,bolt on meiningillä eli ei tarvi säveltää,ja siis runkero runkerona,ja toyota toyotana.
Lainaus:
Sitten turbotus kiinnostaa siinä mielessä että olisi itsellä valmiina hyväkuntoinen 900 turbosaapin ahdin, riittääkö beejiihin, ja kuinka paljon auttaa kulkuun?
|
Lienee aika sopiva,ja kun sen asentaa niin syöttöpumpun säätökalvo menee todennäköisesti riekaleiksi.Eli se kannattaa vaihtaa jo etukäteen.
Lainaus:
Entäs alusta ja renkaat, järkeilin että soa ja traction baarit, taakse varmaan aika helppo mutta entäs eteen? Ja miten pahasti kardaanikulmat muuttuu, tartteeko niille tehdä jotain? Pyöriksi kaavailin 35 tuumasia.
|
Jos korttiin on vielä aikaa,niin se kannattaa käyttää peltitöihin.Nuo SOA:t ym jutut joutaa tehdä sitten paremmalla ajalla,Maksimi rengaskoko on 33* 12.5(tai 34 mutta ei löydy paljon tarjontaa) joten isompia ei kannata kaavailla,ja siinä vaiheessa kun on renkaita ostamassa niin suoritteleepi hieman vertailua millä rengasmerkillä saa eniten vastinetta.Ja koirkea auto kaatuu helpommin kuin matala.
Tosin jokaisella on oikeus tehdä autolleen mitä haluaa,mutta Bj on etenkin hauska ajopeli,joten mielestäni ainakaan alkuun sitä ei kannata räjäyttää atomeiksi vain sen takia,että joillain"tosi offareilla" on soa ym.pelejä.Vaan elvyttää se semmoiseen kuosiin että sillä on kiva ajella sekä on/offroadia.
Ja kun aika on kypsä ja taitoa alkaa karttua niin sitten sitä kyllä voi muokata enemmin mieleiseksi.
Varoitus:Tämä on mielipide!!
T:Bj andy Fj:llä vuodesta 93 Bj;llä vuodesta 95