![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nyt tehdään sillain että laitat sinne uuden koneen. Luulen että uusilla osilla korjaus saattaa maksaa niin paljon ettei välttämättä kannata, koneistukset,jne päälle, ja mitähän sieltä alakerrasta mahtaa paljastua..
Ainakin omalla kohdalla toyotan koneeseen korjaus olisi maksanut lähes saman verran kuin toinen kone joten ostin toisen koneen ja toinen jäi varaosiksi joka sekin tuli lopuksi tarpeeseen. Siitä siis meni kakkospytyn kk-laakeri ja mäntä osu venttiileihin. Mutta mikäs sulla tuon on aiheuttanut, oliko jotain ylimääräistä päässyt koneeseen vai lohkesi miksi? Viimeksi muokannut oke : 17.05.2009 15:36 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Jeepin moottori 4.2l | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.05.2007 07:45 |
M: Jeepin 258 cid 6-moottori | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2007 16:48 |
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 18 | 30.12.2005 03:09 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |