Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 17.05.2009, 15:34
oke oke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Nakkila
Viestit: 244
Perusasetus

Nyt tehdään sillain että laitat sinne uuden koneen. Luulen että uusilla osilla korjaus saattaa maksaa niin paljon ettei välttämättä kannata, koneistukset,jne päälle, ja mitähän sieltä alakerrasta mahtaa paljastua..
Ainakin omalla kohdalla toyotan koneeseen korjaus olisi maksanut lähes saman verran kuin toinen kone joten ostin toisen koneen ja toinen jäi varaosiksi joka sekin tuli lopuksi tarpeeseen. Siitä siis meni kakkospytyn kk-laakeri ja mäntä osu venttiileihin.
Mutta mikäs sulla tuon on aiheuttanut, oliko jotain ylimääräistä päässyt koneeseen vai lohkesi miksi?

Viimeksi muokannut oke : 17.05.2009 15:36
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Jeepin moottori 4.2l sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.05.2007 07:45
M: Jeepin 258 cid 6-moottori Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.03.2007 16:48
O: Toyotan B-moottori - OSTETTU 3B-MOOTTORI Ahosensetä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 18 30.12.2005 03:09
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. hj O/M/V Muut 10 24.11.2005 22:30
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 00:46 (GMT +2).